Hej igen! Känner att det här med en ny blogg var en bra grej, känner mig riktigt inspirerad faktiskt, och det är bra! Har suttit nu och försökt hitta någon hemsida där man kan göra små gif-filmer, som dom ovan. Jag vet att det går att göra i photoshop, men tyvärr bara i CS5 Extended eller senare versioner, och ja, jag har bara vanliga CS5. Surt. Hur som helst så hittade jag iallafall en hemsida som funkade, fast dock bara med antingen bilder eller webcam, och tyvärr gick det inte att justera storleken på bilden. Om någon av er vet om någon bra hemsida eller något program eller så, så får ni jättegärna säga till. Kram!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Men gumman! Jag kan göra gifar i CS3 så det ska nog gå att ordna? Du har väl använt dig av animation? Det är superenkelt när man väl lärt sig alla steg. Men det går! Om du scrollar ner på min blogg kan du se en gif jag gjort i photoshop.
Kram!

2013-04-22 @ 17:58:34
URL: http://www.nineteenhurricanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0