I lördags spenderade jag dagen i stan tillsammans med Cornelia. Vi hittade en fruktbar på Ica och köpte massa melon, ananas, kiwi och annat gott som vi tog med till floras kulle där vi satt och myste i solen ett tag innan vi gick runt en sväng i olika affärer. När klockan blev fyra och alla affärer stängde så gick vi runt i ungefär halva stan  (eftersom jag är en liten byfåne och inte riktigt vet vart allt ligger så fick jag en liten guidad tur). Det var mysigt och varmt och somrigt och sedan gick vi hem till Corn och åt tacos tills magen sprack ungefär. Det var en bra lördag.
 

Kommentarer
Postat av: ctinas

sv: hahah, vad roligt!! Jag hade inte tänkt söka egentligen, men jag blev scoutad av en tjej på universal :) Det gick sääämst dock! hemskt! Haha försöker verkligen förtränga det... uusch!

Tack så mycket finis!! :D xx

2013-08-20 @ 19:24:01
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0