En vecka har gått på nya skolan, med nya klassen och nya lärarna. Allt är så himla nytt och spännande och... skrämmande. Det var dock värre i början, det börjar kännas bättre nu. Även om jag inte riktigt stormtrivs i min klass (som de flesta av mina vänner gör (vilket jag är skitglad för!!)) så tror jag det ska gå bra. Jag är ingen riktig "friendmaker" men ja. Tre år to go. Ikväll träffades vi, "gänget" från gamla klassen och fikade och pratade en hel del, eftersom nästan alla är utspridda lite överallt. Kändes kul att få prata ut och även höra hur alla andra har det - lyckad kväll med andra ord! Nu ska jag läsa min bok jag lånade på bibblan häromdan - torka aldrig tårar utan handskar. Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0