Idag när jag vaknade tänkte jag "om klockan är tio eller mer så kliver jag upp nu" så kollade jag på klockan och den var 09:58. Klev upp och valde att inte följa med pappa och åka skidor eftersom jag i en veckas tid känt en förkylning i kroppen och idag var jag helt enkelt inte riktigt pigg. Så irriterade när en förkylning aldrig riktigt bryter ut ordentligt, utan den ska bara ligga där och jävlas lite. Menmen, nu gör jag allt för att försöka bli frisk så jag hinner träna inför Tjejvasan. Idag har jag hur som helst hunnit städa mitt rum och rensat ut en massa onödigt skit, har dock kvar att dammtorka (usch, det tråkigaste). Sen ska jag väl fortsätta pyssla på lite julklappar och ikväll ska jag tvinga mamma att hjälpa mig bleka håret. Tänkte bli vithårig!
 
Och vet ni vad! Det snöade igårkväll!! Verkar som att vädergudarna hörde mina rop.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0