Började dagen med att åka till min syster med mina föräldrar. Hon ska tillfälligt flytta hem igen innan hon åker iväg till Asien i två månader, så vi (läs mamma) hjälpte henne att städa ur lägenheten. Jag satt mest i soffan, provade hennes gamla kläder och åt choklad. Sen bjöd pappsen på pizza.
Efter ett tag blev jag less så jag mötte upp Tove i stan. Det var ovanligt mycket folk och vi upptäckte att idol-Elin och idol-Kevin skulle uppträda i Shopping. Var ju tvungen att ta en bild hehe.
Köpte lite grejer på H&M innan vi drog oss vidare. Det stormade ute idag, inte så kul väder när man har lugg kan jag lova.
Hit drog vi i alla fall. Vårat favorit-fik i alla lägen: condis.
Chailatte as usual. Typ det godaste som finns.
Någon som inte ville vara med på bild. Undrar varför?
 
Mysig dag. Nu sitter jag och väntar på att mamsen och pappsen ska komma hem (undrar var dom är??) och laga lite middag. Ikväll kilar jag nog över till Tove och hänger där.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0