se tidigare del HÄR
 
när klockan började bli typ ett google-mapsade vi oss fram till Isabelles skola för att möta upp henne där. det var fina träd på vägen.
nästa dag (tror jag, det var så längesen nu att jag inte riktigt minns) var det dags för oss norrlänningar att få prova på frozen yoghurt.
helt fabulösa blev dom ju. innan vi gjorde detta kan jag ju berätta att Tove glömde sin plånbok på tunnelbanan. 
vilket blev lite problematiskt... tur för henne att jag hade mycket pengar. yoghurten var iallafall fett god, och är så jävla lovely att det har börjat säljas här i stan nu också.
Isabelle!
Tove och Amanda tog lite egobilder.
det blev lite stelt med alla som gick förbi men eh ja.
här står vi i Issa's kök och typ skär upp frukt?? tror det var till frukost.
och ja, detta är då sista bilden för detta inlägg. fortsättning följer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säljer de frozen yoghurt i Luleå? Vars då?

Svar: Nya kiosken i Shopping! :)
Jenny None

2014-01-01 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0