Såhär ser det ut på våran tomt just nu, minus lite snö. Tog dessa bilder förra veckan men de senaste dagarna har vi ju fått en himla massa regn (hallå??) så en hel del snö har töat bort. Det känns så himla konstigt att marken fortfarande är bar på vissa ställen och det är bara tre dagar kvar till julafton. Nä, hoppas verkligen det kommer mer snö nu annars vet jag inte vad jag gör.
 
Hur som haver så har jag slagit in en del julklappar under dagen, samt åkt lite skidor och blivit bjuden på fika hos min farfar som fyller 77 idag. Kvällen ska spenderas med Tove så den blir nog toppen.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Jonas

I Strängnäs har vi ingen snö alls, och det har varit mellan 5 till +10 ute :S Så vi kan nog fett glömma bort att det blir en vit jul i år...

2013-12-21 @ 20:13:07
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0