Nu har det gått en hel vecka här i Antibes/Juan-les-pins och jag måste erkänna att jag längtar hem lite emellanåt. Har börjat tänka på att jag lämnat min gamla klass nu, att kommande skoldagar aldrig kommer bli som de varit de här senaste året (som varit så fantastiskt kul). Men så försöker jag leva i nuet, tänka på att jag befinner mig i solen och värmen på franska rivieran tillsammans med världens bästa Tove, och då känns det ganska mycket bättre. Dessutom har vi lärt känna två roliga tjejer från Stockholm som bara är för bra ibland. Nej, jag vill inte hem, men ibland vill jag det ändå. Jag har två veckor kvar nu, och vi har bestämt att vi ska utnyttja dom till max - göra dom till dom bästa. Nu ska jag släppa alla tankar och somna bredvid min vän. Imorgon väntar en ny dag. Hoppas ni alla har det bra. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0