Nu tänker jag tipsa er om världens bästa hemsida för mobiltillbehör - no kidding. Ni som hängt med länge vet att jag tipsat om den här hemsidan förut, och jag kan bara säga en grej - den är till och med ännu bättre nu. Den har en massa snygga skal och smarta tillbehör till en hel drös med olika mobiltelefoner och som plus i kanten ligger frakten bara på 19kr!! Hur bra. Här ovan på bilden ser ni tre av mina favoriter från hemsidan som jag förmodligen kommer klicka hem så fort lönen min ligger på kontot. Det rosa skalet i mitten är ett så kallat designskal som är designat av Malin Wallberg - jag lämnar en fet länk HÄR så ni kan kolla in hennes andra snygga skal. Idiwa har inte bara skal och tillbehör till mobiltelefonen, ohnej, du kan även pimpa surfplattan! HÄR lämnar jag en länk till tillbehör till din Google Nexus surfplatta!
 
Så, kolla in idiwa.se, ni kommer inte ångra er, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0