Idag åkte jag till Media Markt för att inhandla mig en ny liten kamrat. Jag har tidigare vandrat runt med en Iphone 3GS som jag fick ärva av min syster, så jag kände att det var på tiden för en ny. Jag är egentligen inget större fan av mobiltelefoner, eller särskilt brydd i att ha det senaste. Mobiler har jag faktiskt gärna begagnade, så länge det funkar - för jag menar, hur jobbigt är det inte att gå runt och vara superrädd om sin mobiltelefon? Knappt våga låta någon annan hålla i den i risk att den ska falla i golvet och gå sönder. Näe, sånt är mest jobbigt.
Nu höll ju dock min livskamrat på att ta sina sista andetag, och jag kände att det var lika bra att skaffa en ersättare i tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0