Det var längesen ni hörde av mig nu, och det har känts så tomt att inte kunna blogga. När jag kan blogga, ja då är det mest jobbigt (fast kul ibland), men när jag inte kan... då saknar jag det. Haha, typiskt. Anyway - anledningen till att jag inte bloggat är helt enkelt att jag lämnat in skoldatorn och att meddelandet "Hårddisken kan vara skadad" har dykt upp på min stationära datorskärm ett tiotal gånger. När pappa (aka datorproffset) försökte laga apparaten och det inte ville fungera ville jag bara gråta och gå i ide ett tag, eftersom jag ställde in mig på att ALLA mina bilder och filmer och dokument skulle raderas. Men, som tur var har jag lyckats flytta över det allra viktigaste på en säker hårddisk nu, så jag kan pusta ut. I övrigt fortsätter meddelandet att dyka upp var tionde minut, men tills vidare får jag ha det såhär. Datorn går ju i alla fall att använda, och förhoppningsvis har jag en ny och hel hårddisk redan imorgon!
 
Nu vet ni. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0