That blick, haha. Idag är det lördag, jag har jobbat halva dagen (vilket var fruktansvärt jobbigt, ja) och ikväll planerar jag en myskväll med så många som jag och mig själv. Japp. Inatt var förövrigt en av dom värsta nätterna på länge. Det blixtrade och åskade så hårt att huset skakade och en vas flög i golvet, dessutom fick en ambulans komma och hämta pappa där runt halv ett på natten. Ja, särskilt mycket sömn fick jag ju inte direkt. Men allt är bra nu, förutom att Håkan spelar i göteborg ikväll och jag är inte där.

Kommentarer
Postat av: mark

Hej!! gud vad läskigt, wifi funkar inte för min mobil så kan inte smsa. Kommer hem på tisdag kväll:) kanske kommer in på skype också imorgon för vi åker till ullared och jag tog med datorn

2013-06-08 @ 19:57:55
Postat av: Anonym

Omg!! Mobilen gick slut batte när jag skulle svara!!!! Men hoppas far din mår bättre än nånsin, hör av mig dirr jag är hemma!!

2013-06-09 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0