Nu har jag sommarlov, men om jag ska vara ärlig så känns det inte alls så. Igår hade jag delar av släkten här på lite middag och fika, fick en hel del fina presenter som jag tackar så mycket för. I övrigt jobbar jag på med mitt sommarjobb - säljer jordgubbar. Det är rätt tråkigt i längden, men det funkar. Om arton dagar åker jag och Tove till frankrike på språkresa i tre veckor - hur underbart? Längtar som en tok.

Som ni märker får bloggen lida ganska hårt nu, men har fortfarande inte fixat min dator så det blir så mycket besvärligare. Förhoppningsvis är den fixat rätt snart (kanske ev. köper en ny, är så less nu), så jag kan komma igång med bloggandet. För jag saknar det så! Kram.

Kommentarer
Postat av: Ström

Hello vackra möö! Har försökt få tag på dig men iom att jag ej har en dator eller ditt telenr på min mobil(!!) Så försöker jag på bloogn. Fika typ till veckan?! Du kan väl smsa mig så jag får ditt nr? PIUSS

2013-06-08 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0