Igårkväll testade jag göra en frisyr som jag funderar på att ha på skolan avslutningsbal/fest. Har under hela vintern haft klart för mig vad jag ska ha för frisyr (den var helt perfekt!!) men har testat göra den flera gånger och det blir bara inte bra. Så ja, jag måste hitta en annan lösning. Jag tycker det är lite roligt med uppsättningar, fast vill samtidigt inte ha något som blir för mycket... Men jag har några alternativ kvar, och på nu i helgen kommer min syster hit och hjälper mig testa lite. Kanske slänger upp någon bild om det blir bra! Kram.

Kommentarer
Postat av: Tove

Skit snyggt! :D:D

2013-05-11 @ 10:10:13
Postat av: Victoria

Omg ha sådär det var as snyggt!

2013-05-11 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0