Startade dagen med ett riktigt klurigt matteprov, hjärnan fick verkligen gå på högvarv och det gjorde mig rätt så slut i skallen. Men måste faktiskt stolt säga att jag ägnat en hel lektion åt att jobba idag. Eller nja, inte riktigt hela. Men jag tror det är första gången på riktigt länge som jag faktiskt gått inför ett skolarbete, och seriöst skrivit på en uppsats i skolan. Dock lessnade jag efter ca 30 minuter och ägnade resterande 10 minuter åt att göra en riktigt flummig musik/dansvideo med världens roligaste gäng. Hur som helst - har solat på rasterna, sjungit i kör, bakat rulltårta och fyndat på myrorna. En efterlängtad jeansjacka. Lagomt oversize, lagomt snygg. Passar bra nu inför Paris. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0