Började min sommar med bara ben och blommiga klänningar. Tänkte väl mest inte alls utan försökte njuta av ledigheten och läsa så mycket som möjligt (vilket jag totalt misslyckades med)
Plockade blomblad från marken i brist på annat.
Promenerade till gammelstad för att köpa munkar en dag med Cornelia.
Sen började mitt sommarjobb och jag fick kratta en hel massa gräs i tre veckor. Men vad gör man inte för lite pengar.
Hade en fantastisk lördag med Cornelia då vi köpte fruktsallad på Ica och satte oss på en kulle i solen. Jag tror vi hade lite ångest inför skolan också, eller i alla fall jag.
Cyklade hela vägen in till stan en dag (fattar inte varför vi gör detta det är ju skitjobbigt varje gång) och köpte mjukglass och spanade in vår nya skola lite.
Stannade och köpte korv påvägen hem i akut hunger. Sånt som händer.
Försökte second handfynda men lyckades inte så himla väl. Men jag tröstar mig med att jag försökte ju i alla fall.
En dag kom Johanna på att hon ville plocka blåbär, så det gjorde vi.
Jag och Tove bestämde oss för att ordna tacokväll för hela gänget eftersom snart skulle skolan börja och vi skulle inte längre vara vi varje dag.
Nog för att bara två dök upp, men det blev en riktigt lyckad kväll ändå. 
Sen kom dagen jag väntat på så länge, som jag längtat efter men också fruktat. Skolan började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0