De här bilderna tog jag för exakt ett år sedan. Om jag förevigat 2013 års höst? Nej. Skolan suger ur all min... ska inte skriva inspiration eller kreativitet, för det har jag gott om och jag vill så himla mycket. Men det händer liksom inget. Jag orkar inget. Jag har inte längre den där lusten när jag kommer hem från skolan att ta kameran över axeln och gå ut på en promenad och fota. Den finns inte kvar längre och det gör så ont för det är ju det jag vill.
 
Lite lustigt var det ju också att jag bara öppnade oktober-mappen från 2012, valde ut dessa bilder och tänkte att "det här var nästan exakt ett år sedan" och sedan funderade jag på hur exakt det kunde vara - och ja, de är tagna den 8 oktober 2012, för exakt ett år sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Men vad vacker...

2013-10-08 @ 20:05:39
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0