Här var det tyst igen. Jag vet inte riktigt vad som händer egentligen. Verkar som att jag slutat med allt som jag tyckt varit roligt, tappat inspiration. Jag ritar inte längre, jag målar inte längre, jag skriver inte längre, jag fotar knappt längre och jag läser inte längre. Allt det där som jag identifierat mig med, som är jag, det gör jag inte längre. Jag kliver upp på morgonen, är i skolan, åker en himla massa buss, halvglor på tvn i några timmar, tränar ibland och somnar tidigt. Ibland umgås jag också. Och jag antar att det är det som får mig att ens orka leva - alla mina fina vänner. 
 
Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt men jag antar att jag måste försöka hitta tillbaka till mig själv för just nu vet jag inte vem jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0